οι Ανθρωποί μας
ΟΛΓΑ ΚΑΡΑΚΟΥΛΑΚ
Απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Η τριβή με τα γνωστικά αντικείμενα που περιλαμβάνονταν στο πλαίσιο ολοκλήρωσης των προπτυχιακών σπουδών της, της δημιούργησε την επιθυμία εμβάθυνσης και εξειδίκευσης, ώστε να είναι πιο ολοκληρωμένη η κατάρτιση της κάνοντας έτσι το μεταπτυχιακό της στην Ειδική Εκπαίδευση. Κατά την διάρκεια των σπουδών της ανέπτυξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις παιδαγωγικές μεθόδους που αναπτύσσονται στις σύγχρονες κοινωνίες. Παρακολούθησε και ολοκλήρωσε επιτυχώς μαθήματα για το σύστημα γραφής και ανάγνωσης τυφλών (Braille), καθώς και αρκετά επιμορφωτικά σεμινάρια στον κλάδο της ειδικής αγωγής, τα οποία την καθιστούν ικανή να διαχειριστεί γλωσσικές και ψυχολογικές διαταραχές. Συνάμα, η χρόνια ενασχόληση της με τα εικαστικά και την μουσική συμβάλλουν στην ώθηση της έκφρασης των συναισθημάτων, της δημιουργικότητας και της φαντασίας των παιδιών.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΑΝΤΟΥΣΗ
Απόφοιτη της σχόλης καλών τεχνών πανεπιστημίου δυτικής Μακεδονίας .Η αγάπη και ο ζήλος της για τα καλλιτεχνικά δημιουργήματα δε στάθηκε τροχοπέδη στην ένθερμη ενασχόληση της με τον παιδαγωγικό τομέα της σχολής κάλων τεχνών. Από την πρακτική της κιόλας άσκηση στο Κέντρο Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης Φλώρινας ήρθε σε άμεση επαφή με παιδιά και μάλιστα ειδικής αγωγής με αποτέλεσμα όχι μόνο να αποκτήσει διδακτική εμπειρία αλλά να εκτιμήσει και την αξία της παιδαγωγικής προσφοράς. Παράλληλα σε κάθε δυνατή ευκαιρία φροντίζει να επιμορφώνεται με σεμινάρια ώστε να ανταποκρίνεται όσο το δυνατών καλύτερα στον ρόλο της ως εκπαιδευτικός. Αξίζει να σημειωθεί πως τα τελευταία χρόνια ασχολείται με μαθήματα καλλιτεχνίκων, ελευθέρου και γραμμικού σχεδίου καθώς και δημιουργική απασχόληση παιδιών δημοτικού και γυμνασίου. Με υπευθυνότητα και ιδιαίτερη αγάπη καταπιάνεται με μουσικοκινητικες δραστηριότητες όπως και δραστηριότητες ζωγραφικής, κατασκευών και λεπτής κινητικότητας που έχουν στόχο να εξελίξουν τις καλλιτεχνικές ανησυχίες και τα ιδιαίτερα ταλέντα των μαθητών . Επιπροσθέτως εκείνο το οποίο την έχει κερδίσει είναι το μάθημα της Ενσυναίσθησης με το οποίο βοηθά τους μαθητές στην οικοδόμηση υγειων σχέσεων καθώς μαθαίνουν να κατανοούν τους γύρω τους και να εκφράζουν τα συναισθήματα τους.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Απόφοιτη του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Διαθέτει εμπειρία στις αναγνωστικές εμψυχώσεις, που έχει αποκτηθεί μέσω της ενασχόλησης της και της διδασκαλίας μαθημάτων Δημιουργικής Γραφής. Κατέχει με αυτόν τον τρόπο τη δυνατότητα να ενισχύσει τη σχέση και να προσεγγίσει τα παιδιά με το βιβλίο χρησιμοποιώντας εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας όπως δημιουργική σκέψη και κρίση. Παράλληλα με τις Φιλολογικές σπουδές και με τη διδασκαλία παιδαγωγικών μαθημάτων που παρείχε η σχολή, δημιουργήθηκε το ενδιαφέρον για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την παρακολούθηση σεμιναρίων, εκδηλώσεων και ημερίδων, το περιεχόμενο των οποίων στρεφόταν τόσο γύρω από τη Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια όσο και προσχολική εκπαίδευση. Η ενασχόληση της με σεμινάρια διαπολιτισμικοτητας ενισχύουν στα παιδιά το σεβασμό στη διαφορετικό τη τα, την αλληλεγγύη και την αλληλοβοήθεια.
ΙΩΑΝΝΑ ΛΙΑΜΑ
Απόφοιτη του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Έχει πιστοποίηση στην Ανάλυση Παιδικού Ιχνογραφήματος (Ζωγραφιάς) και στην Εκπαίδευση του ενεργού Πολίτη από την Actionaid Hellas. Διαθέτει γνώσεις Πρώτων Βοηθειών που την καθιστούν ικανή για την αντιμετώπιση ποικίλων προβλημάτων εν ώρα διδασκαλίας και γενικότερα κατά την παρουσία των παιδιών στο χώρο. Η παρουσία και συμμετοχή της σε Εργαστήρια Κατασκευής Κούκλας και σε Σεμινάρια που αφορούν τις «Εύθραυστες Χαρτογραφίες» αναδεικνύουν την εμπειρία και ικανότητας της στην παρότρυνση των παιδιών να ασχοληθούν με Θεατρικές Δραστηριότητες, το Κουκλοθέατρο και άλλες διάφορες κατασκευές. Η παρουσία της σε ημερίδες «Βιωματικών Δράσεων στο Νηπιαγωγείο» την βοηθούν στην ενεργοποίηση των παιδιών να αναπτύξουν αναγκαίες στάσεις, κοινωνικές, κιναισθητικές και μεθοδολογικές ικανότητες που απαιτεί η αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και να αξιοποιήσουν τις προσωπικές τους εμπειρίες. Η πολυετής εθελοντική της δράση στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με καρκίνο μαστού (Άλμα Ζωής) αποτελεί βάση για την παρότρυνση των παιδιών στη συνεισφορά και στην αλληλεγγύη.
ΧΑΝΤΖΑΡΑ ΜΑΓΔΑ
Απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Η συνεχής επιμόρφωσή της, μέσω σεμιναρίων σχετικά με την ειδική αγωγή , την παιδοψυχολογία ,τις μαθησιακές δυσκολίες και την αντιμετώπισή τους την καθιστούν ικανή να αντιλαμβάνεται τα είδη των μαθησιακών δυσκολιών έγκαιρα και να βοηθάει, ώστε να αντιμετωπιστούν άμεσα τυχόν μαθησιακές δυσκολίες που ταλανίζουν τα παιδιά. Επίσης, η συμμετοχή της σε ομάδες χορού(παραδοσιακού, σύγχρονου) την παροτρύνει να προκαλεί τα παιδιά για συμμετοχή στις μουσικοκινητικές δραστηριότητες. Τέλος μέσω της συνεισφορά της σε διάφορες εθελοντικές διεργασίες είναι σε θέση να μεταλαμπαδεύει στα παιδιά της αξία του εθελοντισμού, την έννοια της διαφορετικότητας και της αλληλεγγύης.